Met trots stellen wij aan u voor, ons nieuwe SKO-lid: José Bergh uit Ospel. Wij kenden haar van haar blog http://josesprakeloos.blogspot.nl/ . Daarover dadelijk meer. Tijdens het evenement Ode aan het Schrijven, eind augustus 2014 rondom de Theaterboerderij Boeket, hebben de meesten van ons vluchtig met haar kennis kunnen maken. Afgelopen week heeft José voor de eerste keer meegedaan aan onze SKO-bijeenkomst. Dit beviel zowel haar als de groep uitstekend. Dat ze de gemiddelde leeftijd van de groep lekker omlaag haalt, is mooi meegenomen 🙂

José heeft een mooie, goed bezochte blog. Ze schrijft soms boekrecensies, soms beschrijft ze dingen uit haar dagelijkse leven. Ook schrijft ze elke vrijdag n.a.v. een trefwoord en zoekt daarbij een passende song. Een bijzondere combinatie! Met andere woorden: het is zeer de moeite waard om haar blog te volgen.
Op haar blog brengt ze ook een verslag uit van het hierboven genoemde evenement Ode aan het Schrijven en brengt ze ook onder woorden hoe ze de SKO ervaart. Het enthousiasme spat er vanaf! José, van harte welkom bij de SKO. Wij hopen dat we elkaar nog lang mogen inspireren!
Read Full Post »